Четверг, 19.06.2025, 09:27 | Приветствую Вас Гость

Медицина

Главная » 2017 » Июль » 14 » Як правильно орендувати офіс
22:36
Як правильно орендувати офіс

Практично для будь-якого бізнесу потрібно шукати приміщення для оренди. Але правильно вибрати приміщення потрібно вміти. В даній статті поговоримо про те, як правильно орендувати офіс.

Для того щоб правильно орендувати приміщення під офіс, спочатку потрібно визначитися з усіма вимогами, які необхідно врахувати при оренді приміщення.

По-перше, необхідно визначитися з місцем розташування приміщення, де вам потрібен офіс. Адже від місця розташування вашого майбутнього офісного приміщення буде багато в чому залежатиме і успіх вашого бізнесу. Пам'ятаєте вислів одного американського мільйонера: «У бізнесі є три головні речі — місце, місце і ще раз місце». Тому розташування майбутнього офісу потрібно вибирати з урахуванням специфіки вашого бізнесу. Якщо у вас планується часте відвідування клієнтами вашого офісу, офіс найкраще орендувати в приміщенні, яке знаходиться в центрі міста, біля пролягання основних міських транспортних магістралей з максимальним пасажирським потоком. Якщо ж ваш офіс буде використовуватися тільки для розміщення робочих місць ваших співробітників, то кращим варіантом буде підбір приміщення на периферії, так як в цьому випадку витрати на утримання офісного приміщення будуть набагато нижче, ніж у випадку з розташуванням у центрі міста.

По-друге, необхідно визначитися з площею офісного приміщення. Необхідна площа також розраховується з урахуванням специфіки бізнесу, а також з урахуванням кількості розміщених на ній працівників. Для розміщення одного офісного працівника необхідно не менше 6 кв. м. Якщо ж ви будете приймати в офісі відвідувачів, то для цього необхідна додаткова площа.
Шукаєте офіс в оренду?! Тоді вам сюди: Офисы без посредников г Московский, Киевское шоссе..

По-третє, наявність необхідної інфраструктури. У вас повинні бути чітко визначені вимоги щодо наявності каналів зв'язку (телефон, Інтернет), наявності місць для паркування, поверховість, режиму доступу в офісне приміщення, необхідності охорони і т. д.

Пошук приміщення для оренди офісу можна провести самостійно, або скористатися послугами спеціалізованої організації. При самостійному підборі приміщення ви зможете значно скоротити свої грошові витрати, однак при такому підході ви можете витратити дуже багато часу на пошук відповідного вам варіанти. Справа в тому, що не завжди можна знайти всі пропозиції у відкритих джерелах, а також не завжди такі пропозиції будуть актуальні на момент вашого пошуку. Більшість актуальних пропозицій перебувають у спеціалізованих компаній, що займаються підбором і здачею в оренду комерційної нерухомості. Тому, якщо ви обмежені в часі — краще всього скористатися послугами посередників, якщо ж у вас достатньо часу, можна спробувати пошукати приміщення самостійно з урахуванням ваших вимог.

При виборі приміщення під офіс, хочу звернути увагу ще на один нюанс. Багато починаючі підприємці, починаючи свій перший бізнес, намагаються орендувати офіс з меблями. У більшості випадків така оренда коштуватиме набагато дорожче, а от якість меблів і її функціональність будуть на дуже низькому рівні. Тому, краще всього знімати офіс порожній, а купити офісні меблі краще самостійно з урахуванням особистих вимог.

Після підбору приміщення для оренди під офіс, необхідно приділити особливу увагу складанню документів. Оренда офісного приміщення оформляється договором оренди. Перед тим як підписати договір оренди перевірте легітимність повноважень фізичної особи або організації, які здають приміщення в оренду. Впевніться у наявності права власності на це приміщення, а також відсутність обмежень на здачу цього приміщення в оренду. В іншому випадку договір оренди може бути визнаний недійсним, а ви опинитеся на вулиці. Якщо передбачається оренда приміщення раніше колишнього житловим, то перевірте, чи співпадає профіль переведеного житлового приміщення в нежитлове, з тим видом бізнесу, який ви маєте намір відкрити. Буває так, що приміщення переведене у нежитлове під магазин, а ви плануєте відкрити там лікарський кабінет.

В договорі оренди приміщення обов'язково повинна бути присутня наступна інформація:

опис здається в оренду приміщення (адреса, площа, поверховість);
правовстановлюючі документи на приміщення;
термін здачі в оренду приміщення;
якщо орендується приміщення більш ніж на рік, то необхідна державна реєстрація даного договору;
вартість оренди, додаткові платежі крім орендної плати (комунальні платежі, плата за послуги прибирання приміщення, охорони тощо);
порядок повернення орендованого приміщення по закінченні дії договору;
обов'язки сторін, а також відповідальність сторін у разі невиконання умов договору оренди.
Сподіваюся, що дана інформація допоможе вам при пошуку приміщення для оренди і його оформленні.

Просмотров: 890 | Добавил: 329 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Меню сайта
Форма входа
Поиск
Календарь
«  Июль 2017  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архив записей
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 7
Статистика

Онлайн всего: 2
Гостей: 2
Пользователей: 0