23:51 Що таке сабвуфер? |
|
«Доброго дня, я початківець автомобіліст, зараз дійшов до акустики в автомобілі. Так то все зрозуміло, але є одне питання – що таке сабвуфер і для чого потрібен в автомобілі? Чув, що він встановлюється в аудіо систему?» Так ви праві, він дійсно взаємодіє з аудіосистемою... Що таке сабвуфер? По суті це звуковий випромінювач низькочастотних звукових хвиль. Саме від сабвуфера йдуть низькі частоти. Простими словами це великий динамік в основному потрібний для басів. У проїжджаючих машинах нам чути саме бас, саме баси – як висловлюються «пацани» на тонованих «пацанських» машинах «ДОВБАЮТЬ» (ми чуємо звук типу суф – суф, саме від сабвуфера). Як кажуть професіонали по звуку — не можна поєднувати хороший звук в одному динаміку. Тому професійні акустичні системи поділяються на високочастотні динаміки (так звані «пискавки»), середньочастотні динаміки і низькочастотні динаміки (з потужним і насиченим басом). Якщо високочастотні і середньочастотні динаміки не так складно встановити в автомобілі (як правило, всі штатні системи містять саме високочастотні і середньочастотні динаміки), то встановлення потужного низькочастотного динаміка — справа не проста, він займає багато місця, а відповідно краде корисний простір автомобіля. Однак це не заважає «пацанским» автомобілям ховати сабвуфер в багажник. Де, загалом то крім нього нічого і не поміщається. У правильно налаштованої акустичній системі, де все гармонійно і високі, середні і низькі частоти, звук просто «ллється» — дуже живий і натуральний. Але в реалії сучасного світу, сабвуфер ставлять щоб «ДОЛБИЛО», а все інше по боці. Сабвуфер та все для автозвуку тут: автозвук. Активний і пасивний сабвуфер Наступним етапом, я хочу розповісти про активні і пасивні системи. Пасивний сабвуфер Пасивний сабвуфер – це практично один великий динамік, який іноді укладений в дерев'яний корпус для найкращого звучання. Не має ніяких додаткових пристроїв, тільки динамік і все. Пасивний — ні в якому разі не можна підключати безпосередньо до акустичної системи автомобіля, вона просто згорить. Для пасивної системи обов'язково потрібен окремий підсилювач, який отримує сигнал від магнітоли – аудіо системи автомобіля, а потім віддає цей сигнал уже пасивного сабвуфера. Простими словами – не здумайте приєднати потужний пасивний сабвуфер безпосередньо до вашої магнітолі, вона практично моментально згорить. Однак існують винятки з правил, є магнітоли, які вже мають вбудований підсилювач, до них вже можна приєднувати низькочастотний пасивний динамік. Проте в керівництві до експлуатації потрібно подивитися максимальну потужність приєднується низькочастотного динаміка, не повинно так вийти, що сабвуфер набагато потужніше, ніж може потягнути підсилювач магнітоли. Активний сабвуфер Активний сабвуфер – на відміну від пасивного, активна система вже має вбудований підсилювач сигналу, тобто для нього вже не потрібно купувати підсилювач, він у нього вже вбудовано. Просто напросто, підключаємо до вашої магнітоли або аудіо системою і все, низькі частоти вам забезпечені, не потрібно возитися з вибором підсилювачів, правильно їх з'єднувати і т. д., вже все є в одному корпусі. Мінусом активних сабвуферів є висока ціна, рази в два більше, ніж у пасивних. На закінчення статті хочеться сказати, що сабвуфер практично і не потрібен для простого обивателя, якщо звичайно ви не «ПАЦАН» на «ПАЦАНСЬКОЇ МАШИНІ» або цінитель насиченого і дорогого звуку. Сабвуфер не тільки краде місце в багажнику чи салоні автомобіля, так це ще й не дешеве задоволення. Сам хороший пасивний сабвуфер буде стояти від 6 – 10 000 рублів, а до нього ще й підсилювач треба, та й дроти звичайні для приєднання не підійдуть. Так що це ціла наука! Проте якщо у вас завалялося 20 тисяч і ви володієте просто величезним салоном – багажником, то все можливо! Думаю, я пояснив вам суть, читайте наш АВТОБЛОГ, буде цікаво. |
|
|
| Всего комментариев: 0 | |
| Меню сайта |
| Форма входа |
| Поиск |
| Календарь |
| Архив записей |
| Наш опрос |
| Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |